måndag 16 augusti 2010

Måndag

kanske kanske.... Ringde till min f.d. coach som arbetat på AMS tidigare och han sa att han läst mitt brev som jag skickat till honom i juli samt så hade han tänkt besöka mitt lokala af kontor i morgon för att forska i saken. Han skulle återkomma när han kollat av läget.
Har nu läkarintyg så jag kan avbryta praktiken när jag vill men ska försöka komma därifrån med huvudet högt, händer det inget i morgon eller onsdag kommer jag att sluta pga medicinska skäl.

En ny praktikplats blir förhoppningsvis bra, har en färdig plats och flera olika förslag att ge till af.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till!

Om arbetslösa sa...

Tack! Har kontaktat af kundrelationer eftersom min handläggare inte svarar på mina frågar jag ställer till han.
Jag har börjat korrekt enligt af kundrelationer när jag har skickat en skrivelse till min handläggare.
Saken är den att den inte finns registrerad i daganteckningarna men hon sa den kan vara i mapp hos handläggaren annars har dom gjort ett grovt fel.